Jak schudnąć 10 kg w miesiąc?

Jak schudnąć 10 kg w miesiąc?

Ostatnio aktualizowane

Skuteczne odchudzanie powinno być procesem długofalowym, dającym organizmowi czas na przystosowanie się do zachodzących zmian, szczególnie tych dotyczących trybu życia.

ostatnio modyfikowany [last-modified]

Czasem jednak okoliczności wymagają od nas szybkiego zrzucenia nadmiaru kilogramów. Na szczęście, przy odpowiednich działaniach, jest to możliwe. Trzeba jednak pamiętać o skrzętnym połączeniu dobrze dobranej diety z właściwymi ćwiczeniami. Warto również sięgnąć po suplementy, które zintensyfikują efekty naszych starań.

Podstawą odchudzania powinna być zmiana nawyków żywieniowych. Chcąc uzyskać widoczne rezultaty w krótkim czasie, należy ograniczyć liczbę przyjmowanych kalorii min. o 500 kcal. Dieta ma być nie tylko mniej kaloryczna, ale też zdrowa. Opracowując menu, powinno się zadbać o włączenie do jadłospisu węglowodanów dodających energii koniecznej do codziennego funkcjonowania i podczas ćwiczeń. W menu obowiązkowo znajdować muszą się witaminy i minerały wzmacniające ciało oraz białko budujące mięśnie. Tłuszcze należy dobrać tak, by wykluczyć te nasycone i trans na rzecz tłuszczów nienasyconych, a szczególnie tłuszczów omega.

Należy zrezygnować z potraw smażonych, przejść na dania gotowane na parze i duszone. Trzeba także maksymalnie ograniczyć cukry, rezygnując ze słodyczy. Posilać się należy regularnie. Śniadanie ma być syte, oparte na węglowodanach. Kolejne 3-4 posiłki powinny być niewielkie, spożywane w jednakowych odstępach czasu, a ostatni należy zjeść nie później niż o 18:00.

Podczas odchudzania potrzebne są systematyczne ćwiczenia. Najlepiej wykonywać je 6 dni w tygodniu, raz dając ciału możliwość odpoczynku i regeneracji. Trzeba pamiętać, by nie przeciążać organizmu, bo zbyt radykalne kroki mogą doprowadzić do urazów i nadwyrężenia mięśni oraz stawów.

Przed rozpoczęciem ćwiczeń warto skrupulatnie ułożyć plan treningowy. W tym celu najlepiej jest przejrzeć opcje ćwiczeń przedstawianych w sieci wybierając te, które potrafimy prawidłowo wykonać. Trzeba mieć świadomość, że jeśli nie będą one robione dokładnie tak jak należy, to efekty będą słabsze, a nieprawidłowości mogą negatywnie odbić się na zdrowiu i samopoczuciu.

Eksperci podkreślają, że czasem lepiej zrezygnować z niektórych ćwiczeń niż wykonywać je w zły sposób. Jeśli chodzi o rodzaje ćwiczeń, to zalecane są treningi aerobowe, które w najszybszym tempie pozwalają spalić tkankę tłuszczową. Takie ćwiczenia opierają się na długotrwałym, ale umiarkowanym wysiłku fizycznym.

Przed każdym treningiem trzeba pamiętać o dostarczeniu sobie węglowodanów, dzięki którym będziemy mieli energię, a po zakończeniu aktywności fizycznej można sięgnąć po owoce i warzywa, które wesprą ciało w regeneracji. Chcąc wzmocnić efekty odchudzania, dobrze jest uzupełnić działania o suplementy diety. Początkowo najlepsze będą te stymulujące metabolizm. Przyspieszą przemianę materii, a tym samym zwiększą szybkość spalania tkanki tłuszczowej. Najlepsze tabletki na odchudzanie

BurnBooster

Można też zdecydować się na preparaty oczyszczające, jednak należy stosować je z zachowaniem szczególnej ostrożności, by nie wyrządzić organizmowi szkody i nie osłabić go w momencie, gdy potrzeba siły do regularnych ćwiczeń. Kontrolując postępy, nie należy opierać się jedynie na masie ciała. Raz w tygodniu powinno się mierzyć także obwód w newralgicznych miejscach, czyli w pasie, biodrach, udach.

zdrowy-poradnik.pl/dieta-karniwora-jadlospis-opinie-efekty